АСІНО ФАРМА СТАРТ отримала дві премії EFFIE Awards
Четвер 15 Грудня 2016
9 грудня 2016 року стали відомі переможці Effie Awards Ukraine 2016. Effie Awards – найпрестижніша у світі нагорода в маркетингу, яка вручається за головне досягнення у сфері рекламних і маркетингових комунікацій – ефективність. Конкурс проводиться з 1968 року в 49 країнах. Премія конкурсу Effie Awards Ukraine вже 11-ть років поспіль відзначає ефективні кампанії у всьому спектрі товарів і послуг – від товарів масового попиту до фінансових послуг, у тому числі лікарські засоби.
АСІНО ФАРМА СТАРТ була відзначена одразу двома нагородами Effie Awards Ukraine 2016. Компанія була оголошена переможцем у категорії “Лікарські засоби та медичні послуги” за рекламну ТВ кампанію лікарського засобу «БІФРЕН» та отримала бронзову премію за загальним рейтингом. Срібло АСІНО ФАРМА СТАРТ отримала у категорії «Кампанії з одним каналом комунікації» – телебачення.
Основний меседж кампанії – «не будь овочем, черепахою або лінивцем!» у боротьбі зі стресом та «залишайся активною людиною!». Саме цю ідею АСІНО ФАРМА СТАРТ намагалась передати через ТВ кампанію у партнерстві з креативним агентством «TWIGA‘Idea», яке працювало над створенням креативної ідеї, рекламним агентством AdShot Creative, що виконувало продакшн, спільно з Віктором Масляєвим, та комунікаційним медіаагентством Universal McCann. У результаті успішної рекламної ТВ кампанії «БІФРЕН» став абсолютним лідером категорії седативні лікарські засоби на фармацевтичному ринку України.
«Дякую керівництву компанії за те, що повірили в ідею. Перемога «Біфрена» та збільшення його продажів майже у три рази в результаті рекламної ТВ кампанії – це успіх злагодженої роботи всього колективу АСІНО ФАРМА СТАРТ! Окрема подяка продакт менеджеру Тетяні Ромашовій, яка керувала всіма організаційними процесами кампанії», – подякував всім керівник Департаменту кардіотерапевтичних препаратів АСІНО ФАРМА СТАРТ Максим Черевко.
Вперше за всю історію існування Effie Awards Ukraine рекламна ТВ кампанія фармацевтичної галузі отримала одразу 2 престижні премії.
Цього року конкурсні роботи оцінювала команда журі з 150 експертів рекламно-комунікаційного ринку – провідні маркетинг-фахівці, що працюють у компаніях-рекламодавця, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа експерти, дослідники та консультанти України. Всі конкурсні роботи пройшли відбір у 3 етапи суддівства. І в фінал потрапила лише третина поданих заявок, з яких 7 робіт отримали золоті нагороди і одна – Гран-Прі.