Acino з 2018 року долучається до просвітницької кампанії з боротьби із серцево-судинними захворюваннями (ССЗ), яка приурочена до Всесвітнього Дня серця, що відзначається щороку 29 вересня у понад 100-а країнах світу під егідою Всесвітньої федерації серця і за підтримки ВООЗ, а також ЮНЕСКО.
Проведені заходи у 2022 році
Acino в Україні обрала одну з трьох тем Всесвітнього дня серця 2022 року – Використовуй ♥ для Людства, яка відгукнулася у серцях кожного працівника компанії. Адже використовувати серце — означає думати інакше, діяти сміливо, щоб допомогти іншим. Об’єднавши зусилля фахівців кардіологічних спеціальностей та членів своєї команди, Acino:
- організувала в межах XXIII Національного конгресу кардіологів України, який відбувся 20-23 вересня, інтерактив для лікарів-кардіологів, де останні мали можливість побажати швидкого одужання пацієнтам Національного інституту серцево-судинної хірургії імeні М.М.Амосова НАМН України через маленькі сердечки на великому панно
- провела 05 та 06 жовтня серед співробітників корпоративний день донора крові та зібрала майже 32 літра від 72 працівників-волонтерів, що були передані в Інститут для порятунку життів більше 200 маленьких та великих його пацієнтів
- залучила ЗМІ, які підтримали цю інформаційну кампанію серед більших мас населення
Acino в Україні впевнена, що такі соціальні ініціативи, направлені на підтримку нації, є надважливими у часи війни та додають впевненості кожному співвітчизнику у завтрашньому дні.
Реалізовані ініціативи у 2021 році
Як офіційний генеральний партнер Всесвітньої Федерації Серця по всьому світу у 2021 році, Acino провела низку заходів з підвищення обізнаності про ССЗ, їх попередження і пропаганди профілактичних заходів для зменшення смертності від хвороб серця.
Заходи активної інформаційної кампанії в Україні розпочалися 29 вересня та тривали до кінця жовтня місяця та охопили фахівців кардіологічних спеціальностей, пацієнтів, які страждають на ССЗ, співробітників компанії, і пересічних українців:
- за ініціативи Acino з 29 вересня по 03 жовтня був підсвічений пішохідний міст через р.Дніпро на Труханів острів, щоб привернути увагу до проблематики ССЗ
- швейцарський персонаж – корова Acia від Acino зустрічала на мосту містян та гостей столиці та впродовж трьох днів підвищувала рівень обізнаності українців про хвороби серця та допомагала співвітчизникам налаштувати звички здорового способу життя
- компанія поширювала відеорекомендації щодо профілактики та запобігання ССЗ від провідних фахівців кардіологічних спеціальностей на своїй сторінці у Facebook
- водночас Київська телевежа на Сирці транслювала через світловий екран гасла Всесвітнього дня серця 2021 року, одне з яких – ВИКОРИСТОВУЙТЕ СВОЄ СЕРЦЕ, ЩОБ ОБ’ЄДНУВАТИ СЕРЦЯ
- незалежні ЗМІ широко підтримали цю інформаційну кампанію серед більших мас населення. Додатково було створено два спецпроєкти, зокрема, «Поради щодо профілактики ССЗ від провідних українських кардіологів, дієтологів та фітнес-тренера» від «Ділова столиця» та добірка «Пісень для серця» від Радіо HB, яка лунала з радіоприймачів впродовж жовтня місяця
- з 30 вересня та 01 жовтня з турботою про здоров’я своїх співробітників, Acino організувала швидкий скринінг серця для працівників у м.Києві, у якому взяли участь 250 співробітників як фармацевтичного заводу, так і офісу
Організовані активності у 2020 році
Прагнучи просувати здоровий спосіб життя, щоб мати можливість керувати серцево-судинними захворюваннями, Acino виступила офіційним партнером Всесвітньої федерації серця з проведення кампанії Всесвітнього дня серця у 2020 році.
Для Acino в Україні це вже не перший рік, коли вона підтримує дану кампанію в країні, що охоплює як фахівців кардіологічних спеціальностей і пацієнтів, які страждають на ССЗ, так і пересічних українців:
- за ініціативи Acino 29 вересня по 04 жовтня був підсвітлений пішохідний міст через р.Дніпро на Труханів острів, щоб привернути увагу до проблематики ССЗ
- швейцарський персонаж – корова Acia від Acino зустрічала на мосту містян та гостей столиці та впродовж цих днів підвищувала рівень обізнаності українців про хвороби серця та проводила пропаганду здорового способу життя для їх попередження
- компанія поширювала відеорекомендації щодо профілактики та запобігання ССЗ від провідних фахівців кардіологічних спеціальностей на своїй сторінці у Facebook та запропонувала всім підписникам спеціально розроблені рамки для аватару для підсилення уваги до просвітницької кампанії
- провела скринінг факторів ризику розвитку ССЗ у 500 медичних працівників, які перебували на «передовій» боротьби з вірусом Covid-19