acino.uaacino.uaacino.ua

Використовуйте cвоє cерце, щоб об’єднувати серця - ACINO підтримала Всесвітній день серця 2021

29 вересня ACINO підтримала Всесвітній день серця як офіційний генеральний спонсор на міжнародному рівні з метою підвищення обізнаності про серцево-судинні захворювання (ССЗ), їх попередження і пропаганди профілактичних заходів для зменшення смертності від хвороб серця.

У зв’язку з навантаженням служб охорони здоров’я в усьому світі внаслідок пандемії  Covid-19, надання медичної допомоги пацієнтам із ССЗ опинилося під загрозою. Брак профілактичних заходів, діагностики та лікування через відсутність доступу до них, а також ізоляція та дефіцит спілкування підштовхнули суспільство залучати альтернативні способи інформування людей щодо питань здоров’я серця та обізнаності про ССЗ. І одними із таких дієвих способів є сучасні цифрові технології.

Цьогоріч активна інформаційна кампанія Всесвітнього дня серця ACINO в Україні розпочалася 29 вересня та тривала до кінця жовтня місяця. Масштаби інформаційної кампанії ACINO в Україні сягають, як фахівців кардіологічних спеціальностей і пацієнтів, які страждають на ССЗ, так і пересічних українців.

З 29 вересня по 03 жовтня 2021 року у місті Києві за ініціативи ACINO в Україні Парковий пішохідний міст через р.Дніпро на Труханів острів майорів червоним світлом з метою привернути увагу до проблематики ССЗ. Така ініціатива щорічно реалізовується у містах-мільйонниках по всьому світу. Швейцарський персонаж - корова Acia від ACINO зустрічала на мосту містян та гостей столиці та впродовж трьох днів підвищувала рівень обізнаності українців про хвороби серця та допомагала співвітчизникам налаштувати звички здорового способу життя.

Також Acia запрошувала всіх долучитися через QR код до сторінки ACINO у Facebook - https://www.facebook.com/acino.swiss, де компанія поширювала інформацію про ССЗ та здорові звички, й впродовж тривалого часу ділитиметься відеорекомендаціями щодо профілактики та запобігання ССЗ від провідних фахівців кардіологічних спеціальностей.

Водночас, з 29 вересня по 03 жовтня 2021 року Київська телевежа на Сирці транслювала через світловий екран гасла Всесвітнього дня серця 2021 року, одне з яких - ВИКОРИСТОВУЙТЕ СВОЄ СЕРЦЕ, ЩОБ ОБ’ЄДНУВАТИ СЕРЦЯ.

Незалежні засоби масової інформації (ЗМІ) підтримали цю інформаційну кампанію серед більших мас населення. Також було створено два спецпроєкти, зокрема, «Поради щодо профілактики ССЗ від провідних українських кардіологів, дієтологів та фітнес-тренера» від «Ділова столиця» та добірка «Пісень для серця» від Радіо HB, яка лунала з радіоприймачів впродовж жовтня місяця.

30 вересня та 01 жовтня з турботою про здоров’я своїх співробітників, ACINO в Україні організувала швидкий скринінг серця для працівників у м.Києві, у якому взяли участь 250 співробітників як фармацевтичного заводу, так і офісу. Скринінг включав перевірку індексу маси тіла, артеріального тиску, проведення електрокардіографії, а також індивідуальні консультації з лікарем-кардіологом за результатами обстеження щодо кардіоваскулярного здоров’я.

Всесвітній день серця - це шанс для всіх потурбуватися про своє серце та силою сучасних цифрових технологій переконати інших зробити те саме.