Наприкінці 2022 року Асоціація Корпоративних медіа України відзначила діяльність Acino в Україні у щорічному конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України», підсумки якого підбивали під час XVII-го бізнес-форуму «Корпоративні комунікації під час війни. Наближаємо перемогу України!».
Acino отримала три ґран-прі та одне срібло у різних номінаціях відповідно:
Всього на розгляд журі було подано 45 корпоративних проєктів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями з різних галузей економіки.
Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Acino в Україні та країнах СНД, виступила запрошеним спікером бізнес-форуму та розповіла на прикладах реалізованих корпоративних проєктів у 2022 році про роль місії, культури і цінностей бренду у побудові корпоративних комунікацій під час війни, як зберегти репутацію, підвищити довіру і лояльність цільової аудиторії, який інтерактив зі співробітниками має позитивний ефект та яку тональність комунікацій використовує компанія та канали для охоплення кожної обраної категорії стейкхолдерів.
Асоціація Корпоративних медіа України – громадська організація, яка об’єднує професіоналів та експертів у сфері корпоративних комунікацій, маркетингу, PR, журналістики, реклами. Щорічний конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» покликаний виробити стандарти корпоративної журналістики, дизайну, методів інформаційного впливу на цільову аудиторію. До складу журі входять визнані професіонали у сфері корпоративних комунікацій, зв'язків з громадськістю, соціально-комунікаційних технологій, маркетингу та реклами, управління персоналом, а також фахівці відомих видавничих будинків. Конкурс проводиться за номінаціями в п'ятнадцяти категоріях медіапроєктів.
Слідкуйте за новинами Acino в соціальних мережах Facebook, LinkedIn, YouTube та Twitter.