Освітньо-інформаційна платформа для лікарів MedAcino стала переможцем конкурсу X-Ray Marketing Awards
Понеділок 29 Травня 2023
25 травня 2023 року відбулася церемонія нагородження Конкурсу маркетингових ініціатив X-RAY у ході MRKTNG MRTH «Стратегії непереможних» від Marketing Media Review. Більше 95 українських проєктів були претендентами на перемогу в дев’яти номінаціях X-RAY Marketing Awards за результатами кампаній 2022 року, де лейтмотивом кожного стала взаємодопомога. У конкурсі взяли участь такі відомі українські компанії, як «Нова пошта», «1+1 media», «Епіцентр», «Київстар», «ОККО», «МХП» і багато інших.
Освітньо-інформаційна платформа для лікарів MedAcino швейцарської фармацевтичної компанії Acino в Україні визнана як найкраща у номінації «Digital-кампанія року». Загалом у номінації було представлено 8 кейсів від провідних компаній з різних галузей економіки.
Платформа MedAcino – ua.medacino.com – була розроблена та впроваджена у 2020 році з метою об’єднати освітньо-інформаційні онлайн- та офлайн формати взаємодії для фармацевтів і лікарів різних спеціальностей. Сьогодні вона є незамінним інструментом комунікації для понад 20 тис. лікарів в Україні та дружніх країнах регіону UBA й близького зарубіжжя.
Поєднуючи інновації та зручність, платформа є базою актуальних медичних знань, пропонуючи широкий спектр спеціалізованої інформації, останніх новин галузі, освітніх матеріалів. Функціонал порталу також дає змогу організовувати інтерактивне навчання через вебінари, відеоконференції, тестування знань. Наразі на платформі реалізується низка креативних спецпроєктів, таких як, наприклад, «Ліпідна школа», «Територія правильного ритму», #Acinoподкасти, «Не тисни», «Acino Academia», «Школа фармацевтів», які отримали широкий інтерес та схвалення медичної спільноти.
Олег Руденко, менеджер із цифрових рішень Acino в Україні:
Ми щиро дякуємо професійній спільноті маркетологів за визнання та високу оцінку платформи MedAcino. Це надихає продовжувати реалізувати такі важливі діджитал-ініціативи, які в найближчому майбутньому принесуть ще більше користі медичній спільноті та напряму впливатимуть на якість надання допомоги пацієнтам.
Сьогодні Medacino забезпечує доступ до потужних освітніх ресурсів 24/7 для підвищення професійного рівня медичних спеціалістів. Наша команда, яка ефективно та наполегливо працює з цим проєктом, надзвичайно пишається ним і має амбітні плани щодо його подальшого розвитку.
Цьогоріч, окрім MedAcino, ще два проєкти компанії були серед номінантів X-RAY Marketing Awards. У категорії «Соціальний маркетинг» за першість змагались проєкти:
• «Використовуй серце для людства» в межах всесвітньої кампанії Дня серця 2022
Acino разом з лікарями-кардіологами та членами своєї команди підтримала понад 200 пацієнтів Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова, надіславши їм побажання швидкого одужання. Також 71 співробітник Acino здав 32 літри крові задля їхнього порятунку.
• «Крамниця дарунків на здоров’я» у співпраці з БФ «Таблеточки»
З 2021 року команда Acino підтримує онкохворих дітей у співпраці з БФ «Таблеточки». 2022 не став виключенням. За 1,5 місяці через відкриту віртуальну «Крамницю дарунків на здоров’я» Acino зібрала 136 700 грн., що на третину більше від запланованої суми. Це найбільший результат зібраних коштів з-поміж 12 корпоративних учасників цієї акції.
X-RAY — авторитетний конкурс у сфері маркетингу для агенцій та корпоративного сектору. Оцінювання номінантів відбувається 360°: онлайн експертною спільнотою MMR та членами журі відповідно до критеріїв кожної номінації. Мета конкурсу — визначення найкращих маркетингових ініціатив минулого року, найвдаліших кейсів та ефективних колаборацій.