АСІНО ФАРМА СТАРТ взяла участь у VIII спеціалізованій конференції-практикумі «Sales Force Efficiency–2017» | Acino в Україні

Новини

АСІНО ФАРМА СТАРТ взяла участь у VIII спеціалізованій конференції-практикумі «Sales Force Efficiency–2017»

Вівторок 30 Травня 2017

27 квітня 2017 року у місті Київ відбулась VIII спеціалізована конференція-практикум «Sales Force Efficiency–2017», організаторами якої виступили компанії «МОРІОН» та «УкрКомЕкспо». Тематика конференції була присвячена обговоренню найважливіших питань життєдіяльності зовнішніх служб фармацевтичних компаній і тенденції їх розвитку.

У роботі конференції взяли участь українські і зарубіжні експерти фармацевтичного сектору, представники фармацевтичних компаній та спеціалісти провідних IT організацій, які представили доклади та надали свої коментарі щодо сучасних та ефективних технологій у роботі медичного працівника та ключових тенденцій розвитку Sales Force-служби.

Відповідно до канонів роботи Sales Force, три сесії конференції були названі «візитами», і на першому ж “візиті” учасники заглянули на Захід. Другий “візит” був присвячений цифровим технологіям, а заключний  – управлінню змінами у Sales Force-службі.

У ході конференції, Інна Сорочинська, керівник відділу аналітики і ефективності продажів українського виробника лікарських засобів «Фарма Старт», компанії  швейцарської фармацевтичної групи ACINO, виступила з доповіддю на тему «Як технологічні нововведення приймаються лікарями і медичними представниками».

Доповідач представила результати цільового дослідження, яке провела компанія щодо сприйняття лікарями візитів медичних представників та форми подачі інформації для них. Було опитано 50 кардіологів, 91 невролог і 50 терапевтів – сімейних лікарів як поліклінік, так і стаціонарів України.

І.Сорочинська навела отримані дані дослідження, де було показано яку форму візитів лікарі кожної із спеціалізацій вважають за краще: звичну або з впровадженням інноваційних цифрових технологій.

Детально про конференцію можна дізнатися на веб-сайтах співорганізатора заходу – компанії «Агентство Медичного Маркетингу» та генерального інформаційного партнера конференції — «Щотижневик АПТЕКА».