АСІНО ФАРМА СТАРТ – краща маркетингова команда України 2016 року серед фармацевтичних компаній | Acino в Україні

Новини

АСІНО ФАРМА СТАРТ – краща маркетингова команда України 2016 року серед фармацевтичних компаній

Вівторок 27 Грудня 2016

Четвертий рік поспіль Всеукраїнська рекламна коаліція та дослідницька компанія Factum Group називають імена кращих маркетинг-команд України. Так, організатори рейтингу визначили кращі маркетингові команди України 2016 року в 14 категоріях.

Рейтинги маркетингових команд підводяться за загальними правилами, але окремо в різних номінаціях, які кореспондуються з продуктовими категоріями конкурсу Effie Awards Ukraine, де АСІНО ФАРМА СТАРТ 9 грудня 2016 року отримала бронзу та срібло за рекламну ТВ кампанію лікарського засобу «БІФРЕН». У категорію рейтингу «Лікарські засоби та медичні послуги» увійшли 6 фармацевтичних компаній, серед яких АСІНО ФАРМА СТАРТ посіла 3-ю позицію рейтингу, після ZF POLPHARMA S.A та ПАТ «Фармак».

За загальним рейтингом ефективності рекламодавців 2016 року АСІНО ФАРМА СТАРТ зайняла 11 позицію з показником у 10 балів, розділивши місце з такими компаніями як: Kyivstar, UNICEF Ukraine, WOG Retail.

«При складанні рейтингу враховувалися нагороди Effie Awards, результати креативного сезону за останній рік, нагороди, які отримали кампанії в конкурсі Best Marketing Innovations, медійні бюджетні показники (WGRP в ТВ і GRP для інтернету), кількість іміджевих і промокампаній, частка маркетингового бюджету, що виділяється на рекламно-комунікаційну активність», – повідомили організатори.

Всеукраїнську громадську організацію «Всеукраїнська рекламна коаліція» було створено 1997 року з метою розвитку рекламного ринку України. Місія організації: сприяти розвитку рекламної галузі України шляхом забезпечення всіх зацікавлених осіб практично необхідною та корисною інформацією, пов’язаною з рекламою; відстоювати інтереси компаній і людей, що працюють у рекламі, в ситуаціях, коли обмежують або можуть утискати їхні права як суб’єктів рекламного ринку.

Factum Group надає компетентні та інноваційні послуги з маркетингових досліджень у Центрально-Східній Європі. Дослідницька мережа Factum Group працює в 11 країнах Регіону: Німеччина, Чехія, Угорщина, Польща, Україна, Словаччина, Естонія, Латвія, Литва, Білорусь, Росія.

Завантажити прес-реліз

Читати на Pharma.net.ua 

Читати на Аптека.ua 

Читати на “Здоров’я України”