ACINO в Україні здобула 11 нагород на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2021»
Понеділок 8 Листопада 2021
Асоціація Корпоративних медіа України високо відзначила ACINO в Україні у щорічному конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України», підсумки якого підбивали під час 16-го бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022», що відбувся днями у столичному City Hotel.
ACINO в Україні визнана інноватором 2021 року та отримала найвищу нагороду «Мудра сова на квітучому дереві гранату» за системне, інноваційне наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначаються компанії, що використовують нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.
Цього року компанія здобула 10 нагород у різних номінаціях, зокрема три гран-прі:
фільм “5 років ACINO в Україні” – за сучасну візуалізацію, бездоганну якість і професіоналізм;
корпоративний проєкт «Вишита краса. Зроби свою!» – гран-прі за яскраву ідею поєднати традиції минулого з інноваціями сьогодення, потужну інтеграторську функцію;
корпоративний сувенір “Серія новорічних фотокниг” – за формування нових стандартів якості корпоративних комунікацій, бездоганний смак, повагу та професіоналізм.
Також журі конкурсу відзначили інші проєкти компанії, які посіли друге та третє місця конкурсу:
-
- корпоративний чат-бот AcinoBot – 2 місце за потужну функцію інтеграції співробітників, чітке і професійне вирішення технічних комунікаційних завдань розумними технологіями, створення єдиного поля корпоративних сенсів і цінностей;
- корпоративний фільм #МаленькіМрійникиAcino у форматі флешмобу – 2 місце за професійне втілення цікавої ідеї, емоційне забарвлення та щирість почуттів;
- корпоративний відеопроєкт “Серія відео-флешмобів Covid-19” – 2 місце за потужну функцію, реалізацію ідеї емоційної підтримки співробітників, проявлення цінностей людяності і взаємної підтримки;
- корпоративна гра “Мозко Штурм” – 2 місце за втілення інноваційної ідеї, якість і професіоналізм;
- корпоративні фільми “Привітання з Днем Незалежності України” – 3 місце за якісне втілення ідеї, важливу патріотичну складову та щирість почуттів;
- корпоративний фільм “Допомога Acino медичній спільноті в Україні у протидії COVID-19” – 3 місце за важливу соціальну складову діяльності компанії, чіткий зрозумілий сенс, важливу інтеграторську функцію;
- корпоративна гра ACINO MANIA – 3 місце за розробку інноваційного формату «гейміфікація», креативність і гарний смак, а також ідеальне поєднання інтересів бізнесу з вподобаннями співробітників.
“Комунікації в ACINO в Україні – важлива складова бізнес процесів компанії, яка тісно співпрацює з іншими функціями та відділами і, водночас, їх об’єднує за допомогою різних каналів, які покликані інформувати та залучати до корпоративного життя. Наша діяльність також спрямована і на широкий спектр аудиторій, включаючи ЗМІ, споживачів та широку громадськість, де ми вибудовуємо довготривалі довірчі стосунки. Такий підхід дозволяє нам ще ефективніше досягти бізнес-цілей в інтересах наших пацієнтів та медичної спільноти. Адже ACINO – це динамічна компанія фармацевтичного ринку України з високими стандартами ведення бізнесу, яка ніколи не зупиняється на досягнутому і завжди прагне розвитку, впроваджуючи нові підходи. Така атмосфера додає драйву всій команді, де кожний співробітник усвідомлює який важливий внесок він робить щодня у своїй роботі задля блага суспільства. Ми вдячні журі за найвищу оцінку обраних нами підходів у корпоративних комунікаціях та визнання роботи всієї команди компаніїю.” – зазначила Крістіна Кривошеїна, керівник напрямку корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю ACINO в Україні та країнах UBA.
Всього у конкурсі взяли участь 108 проєктів від понад сорока вітчизняних та міжнародних компаній з різних галузей.
У рамках бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди — 2021» Крістіна Кривошеїна взяла участь у панельній дискусії як експерт-практик і поділилася власним баченням трендів у внутрішніх комунікаціях та розповіла про один з реалізованих кейсів для співробітників, який підтримав командний дух під час коронокризи.
Асоціація Корпоративних медіа України – громадська організація, яка об’єднує професіоналів та експертів у сфері корпоративних комунікацій, маркетингу, PR, журналістики, реклами. Щорічний конкурс «Найкраще корпоративне медіа України» покликаний виробити стандарти корпоративної журналістики, дизайну, методів інформаційного впливу на цільову аудиторію. До складу журі входять входять визнані професіонали у сфері корпоративних комунікацій, зв’язків з громадськістю, соціально-комунікаційних технологій, маркетингу та реклами, управління персоналом, а також фахівці відомих видавничих будинків. Конкурс проводиться за номінаціями в п’ятнадцяти категоріях медіапроектів.
Слідкуйте за новинами ACINO в соціальних мережах Facebook, LinkedIn, YouTube та Twitter.