АСІНО в Україні – це територія можливостей, де кожен працівник, працюючи в компанії, покращує життя пацієнтів та відкриває їм доступ до інноваційних швейцарських лікарських засобів.
Ми вважаємо, що культура, де люди пишаються працювати разом щоб краще задовольняти потреби пацієнтів, сприяє особистому зростанню і професійному розвитку.
Співробітники – головна рушійна сила АСІНО. Ми зацікавлені у розвитку кадрового потенціалу. Компанія цінує кожного співробітника і прагне забезпечити максимальні можливості й умови для розвитку та кар'єрного зростання кожного, хто своїми досягненнями і постійним прагненням до вдосконалення своїх професійних навичок підтверджує готовність розвиватися всередині Компанії.
Професійний розвиток співробітників компанії АСІНО є частиною комплексної кадрової політики. Ми пропонуємо динамічне, позитивне та заохочувальне середовище, яке стимулює інновації та забезпечує розповсюдження знань всередині всієї компанії. Всі співробітники АСІНО мають однакові можливості для розвитку.
Індивідуальні цілі та плани розвитку
Компанія побудувала зрозумілу і прозору систему індивідуальних цілей на рік. На початку року ми визначаємо індивідуальні цілі кожного – професійні та цілі щодо розвитку, залежно від цілей бізнес-підрозділу та компанії в цілому. За півроку переглядаємо цілі, вносимо необхідні корективи, аналізуємо що вже досягнуто, а де ще треба попрацювати. В кінці року оцінюємо успіхи і визначаємо цілі на майбутній рік та кар'єрні побажання працівника.
Щороку ми збираємо зворотний зв'язок від співробітників шляхом анонімного опитування, щоб пропонувати одні з найкращих можливостей для кар’єрного росту у своїй галузі.